شناسهٔ خبر: 184027 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ایران اسلامی حامی ملت لبنان است

قادری رییس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس با اشاره به سفر رییس مجلس به لبنان، گفت: ما وظیفه داریم از ملت مظلوم لبنان حمایت کنیم تا سختی تحمیل شده، سبک تر شده و تجاوزگری های رژیم منحوس صهیونیستی قطع شود.

به گزارش «نماینده»، جعفر قادری با اشاره به سفر رییس مجلس شورای اسلامی به لبنان در شرایط کنونی و پیش از سفر به ژنو، گفت: ملت لبنان در مقابل وحشی گری های رژیم صهیونیستی با تلفات جانی و مالی ایستادگی کرده است، طبعا ما وظیفه داریم که از ملت لبنان حمایت کرده و کمک کنیم.

رییس کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم لبنان حامی جبهه مقاومت هستند لذا لازم است توسعه سیاسی و اقتصادی بنحو بسیار مطلوب با این کشور صورت گیرد و روابط به بالاترین سطح خود برسد.

وی افزود: روابط ایران ولبنان سبقه بسیار زیادی دارد و این روابط نیز در دوران قبل از انقلاب نیز وجود داشت و بعد از انقلاب این روابط بسیار توسعه پیدا کرد و ملت ایران از ملت لبنان در مقابل تجاوزگری های رژیم صهیونیستی حمایت می کرد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: ما وظیفه داریم از ملت مظلوم لبنان حمایت کنیم تا سختی تحمیل شده، سبک تر شده و تعدی گری ها و تجاوزگری های رژیم منحوس صهیونیستی قطع شود. چراکه این رژیم به دنبال رویای نیل تا فرات بوده و ما نباید اجازه دهیم که این رویا محقق شده و به کشورهای اسلامی تعرضی صورت گیرد.

قادری اضافه کرد: اگر از تعدی گری های رژیم صهیونیستی جلوگیری نشود، پیشروی این رژیم بیش از پیش خواهد شد و همه کشورهای اسلامی را دربر خواهد گرفت بنابراین ملت ایران بویژه مسئولان کشور وظیفه دارند از ملت های لبنان و فلسطین که در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی هستند، حمایت کرده و کمک کنند تا بر این رژیم فایق آیند./

نظر شما