شناسهٔ خبر: 184021 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین و لبنان جدا نخواهند شد/ رئیس مجلس پیام جمهوری اسلامی را مخابره کرد

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حضور رئیس مجلس در مرکز بیروت -که نقطه‌ای آماج حملات شدید رژیم غاصب صهیونیسم بود- نشان از رشادت، عزت، غرور ملی و شجاعت نماینده ملت ایران دارد.

به گزارش «نماینده»، محمد رشیدی در تحلیل سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت، پیش از سفر به ژنو برای حضور در اجلاسیهIPU، گفت: سفر دکتر قالیباف از قبل برنامه‌ریزی و طراحی نشده بود و به طورحتم حضور ایشان به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و نماینده ملت ایران در جمع مردم مقاوم و مظلوم لبنان در منطقه البسطه بیروت پیام حمایت و تقویت مواضع مقاومت و مردم لبنان و غزه را به همراه دارد، اینکه ما تا آخر همراه شما هستیم و ملت ایران از ملت مظلوم فلسطین و لبنان جدا نخواهند شد و این پیام مخابره شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور ایشان در البسطه بیروت -که نقطه‌ای آماج حملات شدید رژیم غاصب صهیونیسم بود- نشان از رشادت، عزت، غرور ملی و شجاعت نماینده ملت ایران دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: انشاء‌الله سفر ایشان بی‌خطر به پایان برسد البته به‌یقین در ادامه نماز جمعه‌ای -که حضرت آقا در شرایط امنیتی اقامه کردند- همچنین حضور گسترده مردم و مسئولان در این نماز جمعه و حضور وزیر امور خارجه در بیروت در شرایط سخت جنگی، همگی در کنار یکدیگر پیام حمایت از مردم لبنان در پی دارد.

نظر شما