شناسهٔ خبر: 183969 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حدادی: دفاع از منافع رژیم صهیونیستی از مهمترین تعهدات روسای‌جمهور آمریکاست

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نفوذ صهیونیست‌ها، یهودیان، نو محافظه کاران و صهیونیست‌های مسیحی در حکومت آمریکا قطعی است و هر کدام سهمی در این حکومت دارند.

به گزارش «نماینده»، علی حدادی درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان اظهار کرد: حزب الله قطعا پیروز میدان و زنده است. هر آنچه که دشمنان جبهه مقاومت یعنی رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر کشورها انجام می‌دهند، قطعا با پشتوانه و طراحی آمریکای جنایتکار درحال انجام است و این کشور شریک جرم رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: همان طور که پس از شهادت سید عباس موسوی، پرچم حزب الله لبنان به زمین نیفتاد، قطعا پس از شهادت سید حسن نصرالله نیز پرچم این جبهه نه تنها به زمین نمی‌افتد بلکه ملل مختلف جهان، مسلمانان و غیر مسلمانان، با اتحادی که بعد از شهادت دبیر کل حزب الله لبنان تشکیل می‌دهند، فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را به زودی رقم خواهند زد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نفوذ صهیونیست‌ها، یهودیان، نومحافظه کاران و صهیونیست‌های مسیحی در حکومت آمریکا قطعی است و هر کدام سهمی در این حکومت دارند. همچنین هیچکدام از رئیس جمهورهای گذشته، حال و آینده ایالات متحده به خودشان اجازه نمی‌دهند از منافع اسرائیل حمایت نکنند. در واقع یکی از تعهدهای اصلی روسای جمهور آمریکا، دفاع از منافع رژیم صهیونیستی است.

حدادی تاکید کرد: در واقع تمامی روسای جمهور آمریکا تعهد کامل به موسسه ایپک می‌دهند. این موسسه لابی شدید رژیم صهیونیستی را در حکومت و دولت آمریکا رقم می‌زند.

نظر شما