شناسهٔ خبر: 183949 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

تاجگردون: تعریف ماموریت ملی برای مناطق آزاد ضروری است

تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تعریف برنامه و ماموریت ملی برای مناطق آزاد را ضروری دانست و گفت: مناطق آزاد کشورمان در ماموریت اقتصادی خود همواره با چالش‌هایی روبه رو هستند که باید این چالش‌ها را کم رنگ کرد.

به گزارش «نماینده»، غلامرضا تاجگردون شامگاه شنبه در دیدار با مجمع سازندگان جزیره کیش با اشاره به دوران درخشان مناطق آزاد در دوره مرحوم آیت الله هاشمی اظهار کرد: ما همواره معتقد به تقویت مناطق آزاد هستیم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مناطق آزاد نباید به عنوان رییس کل مناطق آزاد تلقی شود، افزود: دبیرخانه مناطق آزاد باید به عنوان نهاد ناظر بر مناطق آزاد فعالیت کند و ساختار به گونه‌ای باشد که اختیارات مناطق آزاد تقویت شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختیارات مناطق آزاد باید به گونه‌ای افزایش یابد که هیات مدیره آن‌ها به معنای واقعی خود دست یابند.

وی با دعوت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران جزیره کیش برای ایده پردازی جهت توسعه مناطق آزاد، بیان کرد: از تمامی کسانی که برای فارغ آمدن به مشکلات کشور شبانه روز تلاش می‌کنند و همد با بخش دولتی هستند، قدردانی می‌کنیم.

نظر شما