شناسهٔ خبر: 183923 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رئیس جمهور در سفر آمریکا به دنبال بازگشایی روزنه های اقتصادی باشد

جعفر قادری// نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: رئیس جمهور در سفر به آمریکا به دنبال بازگشایی روزنه های اقتصادی و تعاملات اقتصادی برای تامین نیازهای کشورمان باشند.

به گزارش «نماینده»، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به آمریکا برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: حضور در سازمان ملل فرصت مغتنمی است که رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و مسئولان دیگری که در این سفر حضور دارند باید از آن بهره مند شود و در حیطه کاری و مسئولیت خود تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند تا از تجمع نمایندگان، روسای جمهور، وزرای امور خارجه و ... کشورهای مختلف در جهت احقاق حقوق ملت ایران بهره لازم برده شود و در جهت تحکیم کشورهای دوست و همسایه، آفریقا و آمریکای لاتین و کشورهای عضو پیمان هایی که با آنها مراودات اقتصادی و سیاسی داریم استفاده نمایند.

وی افزود: باید با کشورهایی که می شود با عناوین مختلفی با آنها ارتباط گرفت و از ظرفیت آنها استفاده کرد همت لازم را به کار گیرند و حتی کشورهایی که تحت نفوذ آمریکا هستند و مراودات نزدیکی با آمریکایی ها دارند ولی به اندازه ای استقلال عمل دارند باید از این فرصت در جهت تعامل با آنها استفاده کرد و شاید این تعامل سبب شود تا آنها نیز سر عقل بیایند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: رئیس جمهور و مقاماتی که همراه ایشان به آمریکا سفر می کنند باید پیام رسان خوبی برای مردم ایران باشند و صدای مردم ایران و مظلومیت جبهه مقاومت را به گوش نمایندگان کشورهای مختلف برسانند و سعی کنند با پیشنهاداتی که از قبل روی آنها کار شده است به دنبال بازگشایی روزنه های اقتصادی و تعاملات اقتصادی برای تامین نیازهای کشورمان باشند؛ بنابراین باید از این فرصت استفاده شود تا گشایش های پولی و مالی برای کشورمان باز شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: رئیس جمهور باید حرف حق را به گوش دنیا برساند و برای تعاملات اقتصادی با کشورهای مختلف به جز رژیم کودک کش صهیونیستی که خط قرمز نظام اسلامی است نیز هیچ محدودیتی ندارد./

نظر شما