شناسهٔ خبر: 183874 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مجلس، دولت و قوه قضاییه در موضوعات مشترک داخلی و بین المللی یکصدا حرکت می‌کنند

نشیت سخنگوی سه قوه سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک سخنگویان 3 قوه گفت: مجلس، دولت و قوه قضاییه در موضوعات مشترک داخلی و بین المللی یکصدا حرکت می کنند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک سخنگویان دولت، مجلس و قوه قضاییه به میزبانی دولت صورت گرفت، گفت: در این نشست در خصوص موضوعات مشترک بین 3 قوه مباحثی مطرح شد که هماهنگی ایجاد شده و نظرات و صدای واحد اعمال شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بحث نافی استقلال قوا نیست و مجلس در بحث نظارت و تقنین، قوه قضاییه در بحث قضایی و دولت در بحث اجرا استقلال خود را دارد اما در مواردی که میان 3 قوه اشتراکات وجود دارد، تلاش بر این شد که از 3 قوه صدایی واحد در جامعه منعکس شود.

وی افزود: بطور مثال در حوزه فضای مجازی که تاکید رهبری بر ساماندهی این حوزه است، متاسفانه طی سال های اخیر یکصدایی وجود نداشت و آسیب جدی به این حوزه وارد کرد. بنابراین شایسته است که 3 قوه با تلاش و جدیت برای ساماندهی فضای مجازی در کشور صدایی واحد داشته باشند.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: در این نشست موضوعات بسیار مهمی مطرح شد و مقرر شد این نشست ها بصورت منظم ادامه پیدا کند و هماهنگی های لازم در مسائل مهم داخلی و بین المللی مشترک صورت گیرد./

نظر شما