شناسهٔ خبر: 183569 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تیم اقتصادی دولت چهاردهم راهبرد مشخصی در رابطه با رفع مسائل اقتصادی کشور داشته باشد

حاجی دلیگانی نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی گفت:تیم اقتصادی دولت چهاردهم باید ریشه معضلات اقتصادی کشور را به درستی شناسایی کرده و با در نظر گرفتن نگاه کارشناسانه، این مسائل را برطرف کنند.

به گزارش حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اولویت‌های اقتصادی دولت چهاردهم اظهار کرد: مهمترین ماموریت کابینه دولت چهاردهم عمل به وعده‌های اقتصادی رئیس جمهور منتخب است.

نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب در جریان تبلیغات انتخاباتی وعده‌های مهمی را مطرح کرد، ادامه داد: کابینه دولت چهاردهم باید به نحوی عمل کنند که وعده‌های اقتصادی رئیس جمهور محقق و به آنها جامه عمل پوشانده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت چهاردهم باید ریشه معضلات اقتصادی کشور را به درستی شناسایی کرده و با در نظر گرفتن نگاه کارشناسانه، این مسائل را برطرف کنند.

نماینده مردم «شاهین شهر، میمه و برخوار» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت چهاردهم باید در رابطه با رفع مسائل اقتصادی کشور به یک تصمیم مشخص راهبردی دست پیدا کرده ‌و بر اساس آن، به تدریج به دستورالعمل‌ها و تصمیمات عمل کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ترکیب تیم اقتصادی دولت چهاردهم باید به نحوی باشد که افراد بتوانند در جریان امور، همدیگر را تقویت کرده و برای رفع مشکلات اقتصادی کشور راهکارهای مشخصی داشته باشند./

نظر شما