شناسهٔ خبر: 183496 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پیگیری‌های انجام شده منجر به پرداخت ۱۲ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان از طلب گندمکاران شد

عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: طی دو روز گذشته پس از تاکیدات کمیسیون کشاورزی مجلس و مکاتبه با آقای مخبر ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

به گزارش «نماینده»، محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران، گفت: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون و برگزاری نشست در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران طی هفته جاری، به معاونین وزیر و رئیس سازمان برنامه و بودجه ۴۸ ساعت برای پرداخت باقی مانده طلب حاصل از گندم خریداری شده از کشاورزان مهلت داده شد.

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طی دو روز گذشته پس از تاکیدات کمیسیون کشاورزی ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، عنوان کرد: در نامه‌ای به آقای مخبر سرپرست نهاد ریاست جمهوری خواستار تامین اعتبار مورد نیاز خرید تضمینی گندم شدیم و در صورت تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران باید بر اساس قانون به آنها دیرکرد پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید هرچه سریع‌تر باقی مانده طلب کشاورزان گندمکار را پرداخت کند، تصریح کرد: باقی مانده طلب گندم خریداری شده باید در اسرع وقت پرداخت شود و این موضوع از سوی کمیسیون کشاورزی مجددا پیگیری می‌شود

نظر شما