شناسهٔ خبر: 183493 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مشارکت حداکثری موجب تضمین امنیت ملی و افزایش اقتدار کشور می‌شود/ انتخابات یکی از عرصه‌های مهم بروز پیوند میان مردم و حاکمیت است

گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس انتخابات را یکی از تجلیگاه‌ها و عرصه‌های مهم ظهور و بروز پیوند بین مردم و با حاکمیت دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات به معنی تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و به معنی پذیرش فرآیندهای سیاسی کشور است.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی با اشاره به ضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: اقتدار هر نظام سیاسی در پیوند مردم با حاکمیت است و این مولفه در کشور ما از ابتدا وجود داشته و نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. انتخابات یکی از تجلیگاه‌ها و عرصه‌های مهم ظهور و بروز پیوند بین مردم و با حاکمیت بوده و نمود بارزی از مردم سالاری حقیقی یعنی مردم سالاری دینی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشارکت حداکثری موجب تضمین امنیت ملی و افزایش اقتدار کشور شده و میزان امیدواری دشمنان در طراحی پروژه‌ها علیه کشورمان، متناسب با حضور مردم متغییر است. لذا به هر میزانی که مردم پای صندوق رای حاضر شوند دشمن از دشمنی خود نادم و پیشیمان می‌شود چرا که حضور مردم به معنی تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و به معنی پذیرش فرآیندهای سیاسی در کشور است.

گودرزی در ادامه عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات به معنی اعتماد به ساختار سیاسی و نظام جمهور اسلامی بوده و باعث دلگرمی و افزایش امید دوستان و ناامیدی و دلسردی دشمان می‌شود. از طرفی این حضور فرصتی است که به واسطه رنج امام (ره) و خون شهدا برای ما فراهم شده است و در واقع هم حق و هم تکلیف بوده و مصداق بازری از جمله امام (ره) عظیم الشأن ماست که فرمودند "من آمده‌ام تا بزرگواری شما را حفظ کنم" بی تردید یکی ازمصادیق حفظ بزرگواری مردم دخالت در تعیین سرنوشت بوده و این ها از وجوه متمایز کننده ایران عزیز با دیگر کشورها است و انتخابات یک امر کاملا واقعی و غیر تشریفاتی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران در سخت ترین شرایط و حتی در بمب باران هم انتخابات تعطیل نشده است و این نشان از اهمیت و شان منزلت رای مردم در نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است. امیدوارم مردم با رای خودشان ضامن بقا، ثبات و دوام کشور و بستر ساز حل مسائل باشند. همچنین با رای‌ شان شاهد امتداد راه شهید جمهور "سید ابراهیم رئیسی"خستگی ناپذیر باشیم.

نظر شما