شناسهٔ خبر: 183399 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

میرزایی: حضور حداکثری مردم در انتخابات راه رئیس‌جمهور شهید را ادامه‌دار خواهد کرد

میرزایی نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: اطمینان دارم مردم و مسئولان به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا خواهند داد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات، راه رئیس جمهور شهید ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام محمد میرزایی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: در حال حاضر یکی از شرایط حساس و تاریخی را در کشور تجربه می‌کنیم. از سوی دیگر رئیس جمهور عزیز کشورمان به شهادت رسیده است و ادامه راه ایشان مستلزم حضور جدی تر مردم در عرصه مشارکت است. بنابراین لازم است تا هم مردم و هم مسئولان به میدان بیایند و کسی را به عنوان رئیس جمهور چهاردهم انتخاب کنند که بیشترین شباهت را به مقام معظم رهبری داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر ملاحظه کنیم زیر مجموعه‌های رهبر انقلاب مانند نیروهای مسلح در عرصه‌های گوناگون مانند عرصه دفاعی به توفیقات و دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده‌اند. علت این موضوع مدیریت صحیح، نظارت و پیگیری‌های مداوم و موثر رهبر معظم انقلاب است. اما اقتصاد و معیشت مردم در اختیار دولت است و دولت وظیفه دارد با در اختیار گرفتن مدیران و صاحب نظران این وضعیت را بهبود بخشد.

نماینده مردم شاهین‌دژ - تکاب در مجلس دوازدهم در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه پس از انتخابات ریاست جمهوری اکثر مدیران و مسئولان تغییر خواهند کرد، لازمه روی کار آمدن مدیران کارآمد حضور موثر مردم در انتخابات و انتخاب بهترین فرد برای کرسی ریاست جمهوری کشور است. از سوی دیگر رهبر انقلاب شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم دانسته‌اند و این نشان می‌دهد تا مردم در صحنه حاضر نشوند، مشکلات حل نخواهد شد.

میرزایی در پایان گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل تحریم‌ها و بخشی دیگر به دلیل ضعف در برنامه‌های اقتصادی مدیران کشور است، به همین دلیل مردم از این وضعیت گله دارند. اما با این وجود اطمینان دارم مردم و مسئولان به فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا خواهند داد و با حضور حداکثری مردم در انتخابات، راه رئیس جمهور شهید ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما