شناسهٔ خبر: 183395 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

سلیمی: کمیسیون‌های مجلس به زودی تشکیل می‌شود/ تمایل نمایندگان به حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و امنیت ملی

سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت : کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون امنیت ملی، انرژی و عمران، جزو کمیسیون‌های پرطرفدار هستند که به دلیل دسترسی به بیشتر به اطلاعات، نمایندگان تمایل بیشتری برای حضور در آن‌ها دارند

به گزارش «نماینده»، حجت السلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان براساس مدرک تحصیلی، پست سازمانی، سوابق اجرایی و سابقه جضور در مجلس، تقاضای خود را برای حضور در کمیسیون‌های مجلس ارسال کرده‌اند.

وی افزود : نمایندگان مدارک ذی ربط را تا روز پنج شنبه هفته گذشته به اداره قوانین مجلس ارائه کرده‌اند و اداره قوانین نیز این مدارک را در سیستم بارگذاری کرده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت : براساس فرمتی که در آنجا قرار داده شده، نمایندگان براساس اولویت انتخابی برای حضور در کمیسیون و مدارک ارائه داده شده امتیازبندی می‌شوند تا براساس این امتیاز، در کمیسیون مربوطه حضور پیدا کنند.

وی افزود: بعد از جلسات هیات رئیسه مجلس با روسای شعب مجلس، کمیسیون‌ها قطعی خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون امنیت ملی، انرژی و عمران، جزو کمیسیون‌های پرطرفدار هستند که به دلیل دسترسی به بیشتر به اطلاعات، نمایندگان تمایل بیشتری برای حضور در آن‌ها دارند.

نظر شما