شناسهٔ خبر: 183387 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

قالیباف: کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده‌ قرار گرفته است

قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده‌ قرار گرفته است. لحظه‌ای که یا به عقب‌ماندگی‌های دهۀ ۹۰ بازمی‌گردد، یا مسیر خدمت و پیشرفت را پی می‌گیرد.

به گزارش «نماینده»، پیام محمدباقر قالیباف به ملت ایران، به‌مناسبت آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ملت شریف ایران!

کشور ما در لحظه‌ای تعیین‌کننده‌ قرار گرفته است. لحظه‌ای که یا به عقب‌ماندگی‌های دهۀ ۹۰ بازمی‌گردد، یا مسیر خدمت و پیشرفت را پی می‌گیرد.

ایران عزیز ما، هر اندازه در اقتدار و توان بازدارندگی مورد حسرت دیگر کشورها قرار گرفته، در عرصۀ اقتصاد و رفاه نیاز به جهش دارد. معیشت و قدرت خرید خانوارهای ما وضعیت مناسبی ندارد، شاخص‌های عدالت و برابری از آرمان‌ها فاصله دارد و بخشی از جوانان و نخبگان برای آینده زندگی‌شان احساس نگرانی می‌کنند.

با وجود آن، ما دقیقاً در همین لحظه‌ است که می‌توانیم با همدلی اجتماعی، اتحاد ملی و کاری جهادی حرکت خود را به‌سوی زندگی خوب و ایران پیشرفته شتاب بخشیم و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم. امروز فرصت آن را داریم که به حرکت کشور شتابی دوباره دهیم. آن فرصت همین انتخابات پیشِ‌روست، و نه زمان دیگر.

پیشرفت ایران، و بهبود کیفیت زندگی خانوارها و عدالت فراگیر، با مشارکت همه ممکن است و دقیقاً به همین دلیل است که امروز شما و فقط خود شما می‌توانید باری دیگر قهرمان داستان پیشرفت ایران باشید. شما جوانان! شما روستاییان! شما معلمان! شما کارگران! شما بازنشستگان! شما نخبگان! شما فعالان اقتصادی! شما دانشجویان و دانشگاهیان! و همۀ شما زنان و مردان ایران زمین! امروز هر کسی که بخواهد تغییری ایجاد کند، باید با استعانت از الطاف الهی از شما قدرت گیرد، به شما امید داشته باشد، و به کمک یکایک شما چشم بدوزد.

من، محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاستِ جمهوری، برای رقم‌زدن این هدف بزرگ به‌سوی تک‌تک شما ایرانیان عزیز دست یاری دراز می‌کنم. شما من را با تمام نقاط قوت و ضعفم می‌شناسید. شما می‌دانید آنچه وعده می‌دهم را به سرانجام می‌رسانم. یقین دارم فرصت همچنان برای بازکردن گره‌های درهم‌پیچیده باقی است و این را به پشتوانۀ کارنامه‌ای می‌گویم که در طول سالیان سال پیشِ چشمان شماست. اطمینان دارم که با بهره‌گیری از توانایی‌های کلیۀ مدیران لایق و جوانان نخبه، و با فراهم‌کردن بستری برای مشارکت عمومی و تکیه بر روحیۀ جهادی‌ای که از دوران دفاع مقدس الهام گرفته‌ایم، قادر خواهیم بود تغییری شگرف ایجاد کنیم و گام بلندی برای رفاه و آبادانی ایران برداریم و اجازه ندهیم حرکت آغازشده ناتمام بماند.

من، با آگاهی کامل از مشکلات پیچیدۀ کشور و اشراف بر ظرفیت‌های متنوع اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تصریح می‌کنم:

کشور ما ایران ثروتمندتر از آن است که معیشت و رفاه مردم دچار چالش باشد.

دل‌های ایرانیان مهربان‌تر از آن است که همدلی اجتماعی ما اینچنین سست شود.

جوان‌های ما توانمندتر از آن‌اند که مشکلات کشور بدین صورت مزمن و حل‌نشده باقی بماند.

عشق مردم ما به اسلام و ایران عمیق‌تر از آن است که نتواند انگیزه و امید برای حرکت ایجاد کند.

با شما پیمان می‌بندم که هرچه در توان داریم را به کار گیرم تا دولتی مسئولیت‌پذیر، تحول‌گرا، شایسته‌سالار، مردمی و انقلابی بسازیم.

امروز دغدغۀ رهبر عزیزمان و همۀ نیروهای انقلابی ، عدالت، رفاه و سعادت مردم و پیشرفت ایرانِ عزیزترازجان است و این آرزوی مشترکْ قلب‌های همۀ ما را به یکدیگر پیوند می‌زند. ازاین‌رو، دولت ما دولت خدمت و پیشرفت خواهد بود تا لبخند رضایت را به چهرۀ ایرانی بنشاند و افتخار و سرافرازی را برای ایران عزیز کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا سرافراز و الگو کند.

مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند.

محمدباقر قالیباف

نظر شما