شناسهٔ خبر: 183384 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

عسکری: زمان آزمون و خطا نیست/ کاندیداها به سمت ارائه برنامه گام بردارند

عسگری نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای انتخابات باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و به سمت ارائه برنامه‌های دقیق و شفاف حرکت کنند.

به گزارش «نماینده»، محمد جواد عسکری با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما معتقد هستیم که مردم ما امتحان خود را در مقاطع مختلف پس داده‌اند؛ هم در زمان شکل گیری انقلاب و هم در دوران جنگ تحمیلی و هم در دوران تحریم ها و بگو مگوهای سیاسی مردم ما همواره در صحنه بوده و به موقع تصمیم گرفتند.

وی در ادامه اظهار کرد: کاندیداهایی که وارد عرصه انتخاباتی شده اند باید برنامه ارائه دهند. برنامه هایی که ارائه می دهند نیز باید قابل عملیاتی شدن و اجرا باشد. ما دیگر زمانی نداریم تا بخواهیم آزمون و خطا انجام دهیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حتما کاندیداها باید برنامه های دقیق، ظریف و شفافی ارائه کنند، تصریح کرد: همچنین کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به سمت ارائه نظرات و راهکارها گام بردارند و باید ظرفیت ها و قابلیت های خود را اعلام کنند و برای مردم روشن کنند که در کوتاه مدت و بلندمدت چه برنامه هایی برای حل مسائل کشور و ادامه مسیر رشد و توسعه دارند.

عسکری در پایان گفت: به دنبال شهادت رئیس جمهور شاهد حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان بودیم. باید فضا به نحوی پیش برده شود تا این انسجام و وحدت بار دیگر باشکوه‌تر پای صندوق های رای بروز و ظهور کند. با رقابت اخلاقی و سالم شاهد حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای خواهیم بود.

نظر شما