شناسهٔ خبر: 183356 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

گودرزوند: کاندیداهای ریاست‌جمهوری از طرح وعده‌های غیرعملیاتی پرهیز کنند

گودرزوند نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیداها از طرح وعده‌های غیرقابل عملیاتی گفت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری وعده‌های عملیاتی را مطرح کنند که به کشور کمک کند نه اینکه فقط مبنای آنها جلب رای باشد.

به گزارش «نماینده»، مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام (ره) گفت: بخشی از فرمایشات رهبرانقلاب درباره رئیس جمهور شهید بود؛ دولت آیت‌الله رئیسی خدماتی متمرکز بر کار و تلاش و جهاد برای عمران و آبادانی کشور داشت. ایشان دارای شخصیتی اخلاق‌مدار و پایبند بر اصول اخلاقی بود.

وی در ادامه با اشاره به بیان ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده از سوی رهبر انقلاب گفت: در وهله اول نباید کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری به سمت تخریب یکدیگر بروند البته معمولا این کار توسط افرادی صورت می گیرد که برنامه و طرحی ندارند.

گودرزوند با تاکید بر لزوم ارائه برنامه عملیاتی از سوی کاندیداهای مورد تائید شورای نگهبان گفت: رئیس جمهوری آینده فردی کارآمد، کاردان و تلاش‌گر و جهادی باشد.

این نماینده مجلس خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: با توجه به فرمایشات رهبری کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از تخریب دوری کرده و به جای ارائه برنامه‌هایشان به سمت طرح مسائلی نروند که کمکی به کشور نمی کند.

وی تاکید کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که نباید نگاه پوپولیستی بر آن حاکم شود، کشور احتیاج به نگاه کارشناسی و ایده پردازی قوی برای عبور از شرایط فعلی دارد.

گودرزوند با تاکید بر لزوم پرهیز کاندیداها از طرح وعده‌های غیرقابل عملیاتی گفت: کاندیداهای ریاست‌جمهوری وعده‌های عملیاتی مطرح کنند که به کشور کمک کند نه اینکه فقط مبنای آنها جلب رای باشد.

وی در پایان بیان کرد: باید کاندیداهای ریاست جمهوری دارای طرح و برنامه قوی برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور باشند و در عین حال توجهی به ارتباطات خارجی داشته و در راستای ارتقای زیرساخت‌های کشور و استفاده از منابع کشور حرکت کند.

نظر شما