شناسهٔ خبر: 183350 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دعوت فرزندان ۱۴ نفر از شهدای معروف از قالیباف برای کاندیداتوری

قالیباف ۱۴ نفر از فرزندان شهدای معروف در نامه‌ای از محمد باقر قالیباف برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش «نماینده»، متن نامه ۱۴ نفر از شهدای معروف به این شرح است:

جناب آقای دکتر ⁧ محمدباقر قالیباف⁩
‏سلام علیکم
‏ماموریت دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر کشور به بهترین شکل ممکن به پایان رسید و پیراهن سرخ شهادت و عاقبت به‌خیری را بر تن کرد. پیراهنی که پوشیدن آن آرزوی همه ماست.

اما ایران اسلامی، با تلاش‌های صورت گرفته توسط خدمتگزاران خود این روزها در دامنه قله‌هایی قرار دارد که سال‌ها قبل فکر کردن به آن هم غیرممکن بود، قله‌های بلندی که در ده سال خسران(به فرموده مقام معظم رهبری) از دسترس ما دور و دورتر می‌شدند و حالا نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. می‌توان حس کرد که تسخیر آسمان برای ما غیرقابل تصور نیست.

ایران اسلامی بعد از سال‌ها بند ناف اقتصاد خود را از مذاکره با غرب بریده است و اقتصاد کشور به شکلی شده که دست حافظان امنیت را برای دفاع مشروع از تمامیت ارضی مادر وطن باز می‌گذارد. گسل‌های اجتماعی کوچک‌تر شده‌اند و تشییع پیکر شهدای خدمت گواه این همبستگی ملی است.

دولت رئیسی عزیز، رئیسی شهید، امروز ریلی بنا نهاده که می‌توان به آینده امیدوار بود و باید از یادگار او صیانت کرد تا پس از سال‌ها طعم زندگی را بچشند. در این میان اما فقدان یک فرمانده شجاع، یک مرد میدان و یک جهادگر واقعی در پیشانی اجرای کشور حس می‌شود.

همرزم پدر، عموی مهربان و ریاست مجلس شورای اسلامی، مقام معظم رهبری از ده سال خسران کشور فرمودند، ده سالی که اگرچه با دولت شهید رئیسی به پایان رسید، اما ده سال از زندگی ما و تمام جوانانی بود که برای آینده‌ای ساده دست و پا می‌زدند. بله، ما پیش از آغاز دولت خدمتگزار رئیس‌جمهور شهیدمان سال‌ها از عمر خود را پای انتخاب‌هایی اشتباه حرام کردیم، اما حالا زمان مناسبی برای سوگواری نیست.

امروز زمان صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، امروز زمان صیانت از ایران است، امروز باید بلند شویم تا کشور توسط کسی اداره شود که خون شهدا را بر پیراهنش دارد، نه بر دستانش!

ما به عنوان فرزندان شهدا هیچ طلبی از جمهوری اسلامی نداریم، اما مدیران جمهوری اسلامی مادامی که این پرچم سه‌رنگ در آسمان به اهتزاز در می‌آید به خون پدران ما وام‌دار هستند. ما سال‌های سخت تنهایی را نچشیدیم که نااهلان دوباره راه پیشرفت ایران اسلامی را منحرف کنند.

شما که چهارسال ریاست مجلس شورای اسلامی را برعهده داشته و خلأهای قانونی برای پیشرفت را احصا و برای رفع آن تلاش کرده‌اید، شما که مثل همه ما نگرانید که ریل‌گذاری و کارهای زیرساختی صورت گرفته در دولت شهید رئیسی از بین برود، شما که این‌همه سال فشارهای سیاسی و تبلیغاتی را تحمل کردید و از راه خدمت منصرف نشدید امروز برای حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی مسئول هستید و باید برای جمهوری اسلامی گام دیگری بردارید.

به همین دلیل این بار به شما تکلیف می‌کنیم که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنید و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار ببندید.

شکی نیست که فضای بی‌اخلاق سیاسی، پرده‌دری‌های مجازی و انواع و اقسام مشکلات بر سر راه شما خواهد بود، اما اگر فکر می‌کنید امکان پذیر نیست، این "نمی‌شود" را به ما نگویید، به "خدا" بگویید.

ان‌شاءالله تعالی ماموریت شما هم به احسن وجه که همان شهادت فی سبیل الله است رقم بخورد.

‏و آخر دعوانا الحمدلله رب العالمین
‏والسلام علی الحسین و انصاره


‏۱- سمیه بروجردی
‏۲- سید ناصر نامجو
‏۳- سید محسن اندرزگو
‏۴- علی کشوری
‏۵- ابوذر شیرودی
‏۶- مهدی فخری زاده
‏۷- علی ساجدی
‏۸- محمد کلانتری
‏۹- روح اله شوشتری
‏۱۰- رضا شفیع خانی
‏۱۱- مهدی برونسی
‏١٢- شهاب الدین حداد عادل
‏١٣- مرتضی نظرنژاد
‏۱۴- محمد مهدی همت

نظر شما