شناسهٔ خبر: 183346 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

پاسخ منفی قالیباف به دعوت ۱۷۰ نماینده برلی شرکت در انتخابات تا این لحظه

مصری عبدالرضا مصری نماینده مجلس دوازدهم و نایب رییس مجلس یازدهم گفت که با وجود دعوت بیش از ۱۷۰ نفر از نمایندگان مجلس از محمد باقر قالیباف، ایشان همچنان پاسخ مثبتی به نامزدی در انتخابات نداده است.

به گزارش «نماینده»، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در گفت و گویی متذکر شد: نمایندگان مجلس و جمعی از بیرون مجلس از آقای قالیباف خواستیم که به دلیل شرایط خاص کشور، نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند ولی ایشان تا کنون به این دعوت پاسخ نگفته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت آینده باید بتواند در رویکرد و نگرش، استمرار دولت شهید رییسی باشد. برای رسیدن به چنین هدفی نیاز به رییس جمهوری قوی و فعال و جهادی و ولایی داریم که این ویژگی ها در دکتر قالیباف متعین است. این تعداد امضای نمایندگان نشان دهنده این است که نمایندگان مردم، ایشان را برای ادامه این مسیر و تدبیر امور اجرایی مناسب می دانند.

مصری در پایان گفت: ما فکر می کنیم آقای قالیباف با ایمان و تجربه و تبعیت اش از حضرت آقا می تواند دولتی انقلابی و کارآمد و ولایی تشکیل دهد و بر همین مبنا با توجه به محدودیت زمان، همچنان خواست خود را پی گیری می کنیم گرچه تا کنون موفق به تغییر نظر ایشان نشده ایم.

نظر شما