شناسهٔ خبر: 183344 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ثبات‌بخشی به بازارهای مختلف باید پیگیری شود

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس معتقد است؛ تورم و افزایش نرخ کالاها به صورت روزانه شرایط اقتصادی را برای مردم بسیار سخت کرده است لذا تغییر در این شرایط باید اولویت مجلس دوازدهم باشد..

به گزارش «نماینده»، محسن زنگنه با اشاره به موضوعاتی که باید اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: ثبات‌بخشی به بازار و اقتصاد باید نخستین اولویت مجلس دوازدهم باشد چراکه عدم ثبات در اقتصاد ایران ریسک سرمایه‌گذاری را بالا برده و شرایط را برای تولید با مشکلات متعددی رو به رو کرده است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به یقین اگر اقتصاد کشوری پیش‌بینی‌پذیر نباشد فعالان اقتصادی رغبتی برای فعالیت در آن نخواهند داشت به همین دلیل تنها با ایجاد ثبات در بازارهای مختلف همچون ارز و مهار تورم می‌توان سرمایه‌گذاران را به حضور در بازارهای مختلف تشویق کرد.

زنگنه با بیان اینکه ثبات‌بخشی به بازارهای مختلف به دنبال انجام وظایف نظارتی مجلس دوازدهم و همراهی دولت فعلی و آینده محقق خواهد شد، افزود: تورم و افزایش نرخ کالاها به صورت روزانه شرایط اقتصادی را برای مردم بسیار سخت کرده است لذا تغییر در این شرایط باید اولویت مجلس دوازدهم باشد.

نظر شما