شناسهٔ خبر: 183334 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: روابط عمومی شورای شهر تهران

نشست مشترک با معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه

سوده نجفی عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در نشست مشترک با معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه به گفتگو و تبادل نظر در خصوص مطالبات و درخواستهای شهروندان پرداخت.

به گزارش «نماینده»سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در نشست با معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اظهار داشت: برگزاری این نشست ها می تواند در حل مشکلات حوزه مربوطه مؤثر واقع شود که ما این تجربه را در خصوص معاونین فرهنگی اجتماعی داشتیم و خوشبختانه بسیاری از مسائل مربوطه در این نشست ها پیگیری و رفع شده است.

وی ادامه داد: آمادگی داریم که هر آنچه مورد نظر شهرداری به ویژه معاونین خدمات شهری است را در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران را پیگیری کنیم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از موضوعات اصلی حوزه خدمات شهری مسئله جمع آوری زباله و پسماند است که شهروندان زیادی از مناطق مختلف شهر نسبت به آن گلایه مند هستند و به اعضای شورا منتقل می کنند. اقدامات خوبی در این زمینه مثل راه اندازی طرح «نوماند» صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله است که باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده از تجربیات دوره های گذشته به آن دست یافت.

سوده نجفی ادامه داد: مسئله سد معابر پیاده رو های شهر علاوه بر تضیع حقوق شهروندی شهروندان باعث ایجاد ترافیک در سطح شهر می شود که این موضوع آلودگی هوا را نیز به همراه دارد که بخشی از این سد معابر به وسیله موتورسیکلت ها صورت می‌گیرد و باید شهرداری با همکاری راهنمایی و رانندگی نسبت به این ورود جدی شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر موضوع فضای سبز گفت: حفظ فضای سبز مورد تأکید شورای اسلامی شهر است و در این زمینه باید توجه کرد تا ضمن حفظ فضای سبز نسبت به آبیاری به موقع به ویژه در فصل تابستان کوتاهی صورت نگیرد.

در این نشست که با حضور مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد؛ موضوعات سد معبر، فضای سبز، لایروبی مسیل ها، زیبا سازی، جمع آوری زباله، شن چاله، رفع خطر قنوات، کف سازی مسیل بلوار ابوذر، تصفیه خانه و وضعیت فاضلاب و اختصاص حق آبه دریاچه شهدای خلیج فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما