شناسهٔ خبر: 183324 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

بازسازی ارتباط جامعه و دولت در دولت شهید آیت الله رئیسی محقق شد

اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دولت شهید آیت الله رئیسی بازسازی ارتباط جامعه و دولت محقق شد.

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان در تشریح نگاه رئیس جمهور شهید؛ آیت الله رئیسی در حوزه توجه به افکار مختلف جامعه افزود: یکی از موضوعاتی که در آخرین دیدار با شهید آیت الله رئیسی مورد توجه قرار گرفت مربوط به احزاب و تشکل های سیاسی کشور که حدود ۳۵ مجموعه و تشکل سیاسی دیدار داشتند بود که اخبار آن در رسانه های مختلف منتشر شد.

وی اظهار کرد: در این جلسه ابعاد و اضلاع سیاسی بعضاً با نگاه متضاد و مخالف یکدیگر حضور داشتند و به خاطر دارم در جلسه برخی موارد چالش هایی را ایجاد کرد. بعضی دوستان از جناح اصلاح طلب نکاتی داشتند و درخواست صحبت داشتند که رئیس جمهور شهید با صبوری تأکید کردند حتما صحبت و گفت و گو انجام می شود و این اتفاق هم افتاد. در جایی هم که بین گروه های مختلف سیاسی در جلسه بحث پیش آمد، ایشان ورود پیدا کردند و سعی کردند این فضا را آرام کنند، لذا یکی از خاطرات خوب از دولت شهید آیت الله رئیسی در ذهن من ثبت شد.

عضو شورای شهر تهران دامه داد: باور دارم شهید آیت الله رئیسی علاقمند بودند فراتر از دسته بندی های کاذب سیاسی که متأسفانه در این سال ها شکل گرفته در قالب اصولگرا، اصلاح طلب، چپ و راست عمل کنند. در فضای دهه پنجم انقلاب و پس از بیانیه گام دوم باید از این تقسیم بندی های سیاسی عبور کنیم و مسئله اساسی آینده کشور موضوع کارآمدی و ناکارآمدی است و باید از طریق کارنامه بتوانیم کارآمدی خود را اثبات کنیم.

وی تأکید کرد: دولت آینده را مبتنی بر وفاق ملی و کارآمدی می‌دانم و ان‌شاءالله این اتفاق بیافتد. فکر می‌کنم در این مدت دولت شهید آیت الله رئیسی که کمتر از ۳ سال گذشت، شاهد اتفاق ارزشمندی بودیم و آن بازسازی ارتباط جامعه و دولت بود. در حقیقت با وجود همه مشکلات و نواقص که از سوی منتقدان وارد می‌شد و البته توجه به این که اداره کشور با این شرایط کار مردان کارآزموده است، این ارتباط بازسازی شد.

اقراریان با اشاره به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی گفت: افرادی که در مراسم تشییع حضور داشتند بعضاً اعلام می کردند به خاطر منش و سبک رفتار شهید آیت الله رئیسی شرکت کرده‌اند و عده‌ای نیز حتی می گفتند در انتخابات به ایشان رأی نداده‌اند و آمده‌ بودند تا برای ادامه مسیری که مبتنی بر افق روشن ایجاد شده از سوی رئیس جمهور شهید است، تلاش کنند.

نظر شما