شناسهٔ خبر: 183276 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

مقتدایی: شهید رئیسی رئیس جمهور تراز جمهوری اسلامی بود

عباس مقتدایی نماینده اصفهان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط نزدیک و چهره به چهره شهید آیت الله رئیسی با مردم همواره زبان‌زد همگان بوده است و شخصیت ایشان به خوبی رئیس جمهور تراز جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

به گزارش «نماینده»، عباس مقتدایی، نماینده مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی اظهار کرد: امروز علاوه بر ملت ایران، سایر کشورهای منطقه نیز در سوگ شهادت آیت الله رئیسی نشسته اند. مردم ایران در این برهه نشان دادند قدردان مسئولین و خادمان خود هستند.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی علاوه بر ویژگی های شخصیتی بی نظیری که داشت، حالا ویژگی شهادت را نیز داراست و در راه خدمت به مردم جان خود را از دست داد. صحنه شهادت ایشان در حقیقت تابلویی از ویژگی های رفتاری ایشان بوده است. یعنی آخرین سفر ایشان همزمان روحیه خدمت به مردم، حل مشکل کلان کشور و استفاده از ظرفیت های عمومی کشور را در خود داشت.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: از سوی دیگر ارتباط نزدیک و چهره به چهره آیت الله رئیسی با مردم همواره زبان زد همگان بوده است. بنابراین شخصیت ایشان به خوبی رئیس جمهور تراز جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد. خدمت به مردم همواره در اولویت شهید رئیسی قرار داشت و تلاش کرد در این راه همگان را پای کار بیاورد. آیت الله رئیسی تلاش زیادی کرد تا امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند شناخته شود و در این مسیر کمک های شایانی به دیپلماسی اقتصادی کشور کرد.

نظر شما