شناسهٔ خبر: 182992 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

یوسفی: مجلس و دولت باید با تعامل مشکلات مردم را حل کنند

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید تعامل مجلس و دولت منجر به حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی شود.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به نشست شب گذشته مجلس شورای اسلامی و دولت اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری تعامل و همراهی بین قوا، مسئولان و سران کشور است. اگر این هم‌افزایی، مشورت و همراهی وجود داشته باشد نتیجه آن رفع مشکلات مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: این‌که مصاحبه و سخنرانی صورت گیرد و اشکال بگیریم مشکلات مردم حل نمی‌شود. در مقابل هرچه این جلسات بیشتر شود و خروجی آن حل مشکلات مردم باشد، مفید خواهد بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور منتخبان مجلس دوازدهم در این نشست ادامه داد: در این جلسه بر تعامل و تشکیل کارگروه‌هایی تاکید شد. رئیس جمهور این موضوع را بیان کرد که وقتی دولت لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی می‌فرستد مجلس در تعامل با دولت و براساس نیاز دولت فوریت لایحه را تصویب کند؛ این نکته قابل تاملی بود چون می‌توان با همدلی بیشتر مشکلات را حل کرد.

یوسفی با اشاره به گلایه‌های مردم از وضعیت اقتصادی تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند آنها همواره در صحنه‌ها حضور داشته و ما شرمنده محبت‌شان هستیم، مردم علی‌رغم تمامی سیاه‌نمایی‌ها و مشکلات اقتصادی در انتخابات مشارکت کرده و در روز قدس نیز راهپیمایی میلیونی را رقم زدند، پس باید دولت و مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولان با تعامل نسبت به حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی اقدام کنند.

نظر شما