شناسهٔ خبر: 182954 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حضور همه آزادگان جهان در روز قدس ضروری است؛ کلیمیان با شکوه‌تر از گذشته شرکت می‌کنند

سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه آزادگان ایران و جهان اعم از مسلمان کلیمی، مسیحی باید در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند.

به گزارش «نماینده»، همایون سامه‌یح نجف آبادی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس در همه سال‌ها مهم بوده، اما امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی اظهار کرد: همه آزادگان ایران و جهان اعم از مسلمان کلیمی، مسیحی و غیره باید در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماه‌های اخیر ما شاهد جنایات گسترده و نسل کشی ملت مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها بودیم، ضمن آنکه علاوه بر کشتار مردم فلسطین به دلیل نرسیدن غذا و دارو به غزه، مردم و به ویژه کودکان جان خود را از دست می‌دهند.

سامه‌یح ادامه داد: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد یک نسل کشی و یک جنایت علیه بشریت است که چهره غیر انسانی رژیم صهیونیستی را بیش از پیش بر جهانیان نمایان ساخته از این رو پیش بینی می‌شود روز قدس امسال به خاطر حضور گسترده‌تر ملت‌های مختلف در صحنه، پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: ایرانیان کلیمی از اولین روز قدسی که توسط امام خمینی(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تعیین شد در راهپیمایی روز قدس شرکت داشته‌اند و امسال نیز پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از آرمان‌های دین یهود تشکیل شده است و ما آن را به هیچ عنوان یک حکومت یهودی نمی‌دانیم.

نظر شما