شناسهٔ خبر: 182952 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

گلرو: هیچ حد و مرزی برای پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی وجود ندارد/ احتمال اعزام هیاتی از مجلس به دمشق

گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اقدام رژیم صهیونیستی، نقض صریح و فاحش کنوانسیون وین محسوب می‌شود و هیچ گونه حد مرز و خط قرمزی برای واکنش جمهوری اسلامی ایران به این موضوع وجود نخواهد داشت.

به گزارش «نماینده»، عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، امتداد تجاوزات مکرر این رژیم به سوریه بود که در ابتدای امر، نقض حاکمیت سوریه محسوب می‌شود.

وی افزود: ساختمانی که توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت، متعلق به سفارت ایران بوده است که در سال‌های گذشته محل فعالیت‌های دیپلماتیک و خدمات دهی به ایرانیان مقیم سوریه بوده است.

گلرو اظهار داشت: این اقدام رژیم صهیونیستی، نقض صریح و فاحش کنوانسیون وین محسوب می‌شود و هیچ گونه حد مرز و خط قرمزی برای واکنش جمهوری اسلامی ایران به این موضوع وجود نخواهد داشت.

وی افزود: حجم فشار گسترده بر رژیم صهیونیستی در طول ماه‌های گذشته از سوی جبهه مقاومت و نابسامانی داخلی این رژیم، آن‌ها را وادار کرده است که به اقدامات تروریستی روی بیاورند.

گلرو ابرازداشت: اینکه جمهوری اسلامی چه نوع واکنشی نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی نشان خواهد داد هنوز مشخص نیست و بررسی آن در اختیار فرماندهان نظامی کشور قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این احتمال وجود دارد که هیاتی از کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی اخیر و بررسی‌های میدانی، به دمشق اعزام شوند.

نظر شما