شناسهٔ خبر: 182832 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

طرح کالابرگ الکترونیک تأثیر مثبتی در بهبود معیشت مردم داشته است

میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح کالا برگ الکترونیک که با هدف کمک به سبد معیشتی خانوار توسط دولت در نظر گرفته شده، توانسته تاثیر مثبتی در این بخش داشته باشد و با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده است

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی، با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف کمک به سبد معیشتی خانوار توسط دولت اجرایی شده است، گفت: این طرح توانسته در مسیر خود به بهبود معیشت مردم کمک کند که با استقبال خوب آحاد مردم نیز مواجه شده است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در دو سال گذشته همواره سعی داشته تا با کمک گرفتن از ابزارهای مختلف نسبت به بهبود معیشت مردم اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: ما در دهه ۹۰ شرایط اقتصادی خوبی را تجربه نکردیم و شاهد تلاطم‌های اقتصادی شدیدی در کشور بودیم و مردم در این دهه با مشکلات زیادی مواجه بودند.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: در ادامه مسیر، دولت سیزدهم در دو سال گذشته همواره سعی داشته تا شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشد که از جمله آن اقدامات می‌توان به کاهش رشد نقدینگی در کشور و در ادامه تخصیص کالا برگ الکترونیکی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح کالا برگ الکترونیک تحت عنوان «فجرانه»، از بهمن ماه آغاز شده و تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما