شناسهٔ خبر: 182767 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بودجه سال ۱۴۰۳ مقدمات مشارکت مردمی در اقتصاد را فراهم می کند

صالحی دارانی نماینده مردم «فریدن و فریدونشهر» در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ مقدمات مشارکت مردمی در اقتصاد کشور فراهم شد.

به گزارش «نماینده»، حسین محمد صالحی دارانی با اشاره به نکات برجسته بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: در حال حاضر بیشتر جمعیت کشور از قشر روستاییان و عشایر هستند از این رو تصمیمات بسیار خوبی در زمینه بیمه این قشر در بودجه سال ۱۴۰۳ گرفته شد.

نماینده مردم «فریدن و فریدونشهر» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات بودجه ای پیرو تقویت معیشت مردم تاکید کرد: همچنین در این بودجه در زمینه واردات کالاهای اساسی و اینکه این کالاها با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد، تصمیمات مناسبی اخذ شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع خوبی برای طرح های توسعه ای حوزه بهداشت و درمان مدنظر قرار گرفت، اظهار کرد: همچنین در بودجه سال ۱۴۰۳ در حوزه جوانی جمعیت اقدامات و رویکردهای مناسبی صورت گرفت. این موضوع از جمله نقاط برجسته و امید افرین بودجه برای جوانان و نوجوانان ما و همچنین قشر طبقه محروم خواهد بود که می تواند تسهیلاتی را برای جوانان فراهم کند. همچنین متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان از جمله نکات برجسته بودجه سال ۱۴۰۳ قلمداد می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در بودجه سال ۱۴۰۳ مقدمات مشارکت مردمی در اقتصاد کشور فراهم شد. لذا اگر بتوانیم مقداری موانع اداری را از پیش پا برداریم بسیاری از جوانان و نوجوانان انگیزه بالایی برای مشارکت در بخش های اقتصادی پیدا خواهند کرد.

نظر شما