شناسهٔ خبر: 182683 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

میرتاج‌الدینی: حضور گسترده مردم در انتخابات در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است

میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌ای سیاسی را خلق خواهند کرد که این مشارکت در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند و ثابت کردند که از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند. بعد از این حضور پرشور، مردم با شرکت گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد که در راستای حفظ اقتدار نظام و استقلال کشور است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بعد از خلق این حماسه، نوبت مسئولان است که اقدامات لازم را برای عمل به وعده‌ها و رفع مشکلات مردم به خصوص در موضوعات اقتصادی انجام دهند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است،‌ افزود: دشمنان نظام، انقلاب و کشور چشم دیدن حضور پرشور مردم در انتخابات را ندارند چون مشارکت حداکثری در راستای تقویت بنیه اقتداری، امنیتی و اقتصادی کشور است.

وی با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به رهبری است. مردم با حضور آگاهانه و حداکثری پاسخ محکم به مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دهند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۹ ۱۷:۱۴محمد 0 0

    تآثیر ثبات بازار طلا و ارز که بعنوان پیشران سایر بازارها محسوب می شود ، در این ایام حساس وضعیت بی ثبات و کاذب بازارهای فوق موجب دلسردی مردم می شود . شما که دستتان به رییس بانک مرکزی می رسد ، تذکر دهید لطفآ 
                                

نظر شما