شناسهٔ خبر: 182678 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

موسوی: باید گام‌های مجلس یازدهم در دوره بعدی تکمیل شود

سید نظام موسوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مطالبات معیشتی و اقتصادی درست و به‌جایی دارند، گفت: باید یک ایده مرکزی در مجلس آتی شکل گیرد تا بخشی از مشکلات مردم محروم و مستضعف را حل کند.

به گزارش «نماینده»، سیدنظام‌الدین موسوی در همایش انتخاباتی «جمعیت زاگرس‌نشینان ایران اسلامی» با بیان اینکه امروز در منطقه خاورمیانه بدون نظر جمهوری اسلامی هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اظهار کرد: روزگاری تهدید ما برای دشمنان به بستن تنگه هرمز مربوط بود و امروز می‌بینیم محور مقاومت هر زمان که اراده کند باب‌المندب و دریای سرخ را می‌بندد و قدرت‌های غرب هیچ کاری در برابر محور مقاومت نمی‌توانند انجام دهند.

وی همچنین با یادآوری اینکه امروز در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی هستیم، گفت: در مجلس فعلی کارهای بزرگی انجام شد و رهبری این مجلس را انقلابی خواندند و دشمنی‌هایی که با این مجلس از سوی دشمنان انجام می‌شود به دلیل اقدامات این مجلس است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیازمندیم قدم‌های این مجلس در مجلس بعدی تکمیل شود. باید یک ایده مرکزی در مجلس آتی شکل گیرد که بخشی از مشکلات مردم محروم و مستضعف را حل کند. مردم مطالبات معیشتی و اقتصادی درست و به‌جایی دارند و ما هم با این مشکلات و دغدغه‌ها آشناییم.

وی افزود: مجلس باید ریل‌گذاری دقیقی از منظر اقتصادی داشته باشد و نظارت دقیقی هم انجام دهد تا مشکلات مردم در این زمینه حل شود و مجلس بعدی باید چنین اقدامی را عملی و نهایی کند.

نظر شما