شناسهٔ خبر: 182667 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پاشایی: مشارکت در انتخابات یکی از راه‌های حل مشکلات کشور است

معصومه پاشایی نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه‌ها و انتقادات از برخی مشکلات دلیلی برای حضور پیدا نکردن در انتخابات نیست چون اساسا یکی از راه‌های حل مشکلات مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب افراد قوی است.

به گززارش «نماینده»، معصومه پاشایی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: دموکراسی از مولفه‌های کشورهای توسعه یافته به شمار می‌آید که در آن مردم تصمیم‌گیرنده هستند. در کشور ما هم دموکراسی حاکم است و به تبع آن مردم با حضور در انتخابات سرنوشت آینده خود را تعیین می‌کنند.

وی ادامه داد: در این بین برخی از مشکلات در کشور گلایه دارند اما هیچ کدام از انتقادات و گلایه‌ها دلیلی نمی‌شود که در انتخابات حضور پیدا نکنیم؛ انتخابات و مجلس شورای اسلامی برای مردم است و مردم با حضور در انتخابات می‌توانند نمایندگان قوی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با دعوت از تمامی افراد با سلایق سیاسی مختلف برای حضور در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های رای بدان معناست که مدیریت و تصمیم‌گیری‌ها در کشور برای ما اهمیت دارد.

پاشایی ادامه داد: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات بهترین‌ها را وارد مجلس کنند تا کسانی به عنوان نماینده انتخاب شوند که قدرت فکر و تعامل زیادی با مردم داشته باشند.

وی یکی از راه‌های حل مشکلات کشور را مشارکت در انتخابات دانست و گفت: اگر نمایندگان با پشتوانه رای بالا وارد مجلس شورای اسلامی شوند می‌توانند در راستای رفع مشکلات و توسعه کشور گام‌های بلندی بردارند و مجلس قوی را تشکیل داده که بتواند پاسخگوی حل مشکلات کشور باشد. در این شرایط نمایندگان منتخب مردم می‌توانند تصمیمات بهتر، قوی‌تر و محکم‌تری برای کشور بگیرند؛ امیدوارم مردم با مشارکت زیاد بهترین‌ها را گلچین کرده و به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

نظر شما