شناسهٔ خبر: 182654 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیأت رئیسه مجلس: حضور گسترده در راهپیمایی۲۲ بهمن پیام قاطعی برای دشمنان دارد

متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ گفت: حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، آغازی ارزشمند و پر شور برای انتخاب پیش رو است و پیام محکم و جدی‌ای برای دشمنان دارد.

به گزارش «نماینده»، روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: ۲۲ بهمن سالروز تجلی اراده یک ملت برای تغییر، پیشرفت، ترقی است. مردم ما همیشه صاحب حماسه بودند و حماسه‌ها آفریدند.

وی با بیان اینکه این روز باشکوه یاد آوری سالروز حل مشکلات ملت برای پیشرفت است، افزود: ملت ما برای سرافرازی میهن ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما در برابر همه سختی‌ها و خصومت‌ها ۴۵ سال مقاومت کرده است، عنوان کرد: ملت ایران برای آزادگی، استقلال، جمهوری اسلامی ایران تمام سختی‌ها را تحمل کرده است و با استقلال برای سرنوشت کشور خود همیشه تصمیم گرفته است.

متفکر آزاد با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، تأکید کرد: با وجود مشکلاتی در زمینه اقتصادی دشمن تمام تلاش خود را برای القاء این موضوع دارد که مردم انقلاب اسلامی ایران پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران کم کردند و یا آن را ضعیف نشان دهد و لذا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش بصیرت و آگاهی ملت ایران است؛ عنوان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، آغازی ارزشمند و پر شور برای انتخاب پیشرو نیز هم میتواند باشد و پیام محکم و جدی هم برای مسئولان و هم برای دشمنان دارد. برای مسئولان پیام سخت کوشی و دلگرمی دارد و برای دشمنان نیز اخطار این را دارد که دست از سر ملت ما بردارند نظام ما نظام مقتدری است.

نظر شما