شناسهٔ خبر: 182651 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

غضنفرآبادی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات باعث مأیوس‌شدن دشمنان می‌شود

غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمنان از ماجراجویی نسبت به کشور مایوس شده و همچنین باعث ارتقاء جایگاه ایران می‌شوند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: همانطور که رهبری فرمودند مشارکت در انتخابات جایگاه کشور را بالا برده و دشمنان را مایوس می‌کند و حل مشکلات را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت رای مردم تصریح کرد: وقتی دشمن مشارکت مردم در انتخابات را ببیند از ماجراجویی مایوس و ناامید می‌شود در مقابل اگر مشارکت کم باشد دشمن اینگونه تعبیر می‌کند که مردم ما علاقه‌مند به انقلاب، دین و راه شهدا نیستند که چنین چیزی درست نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به از جان گذشتگی شهدا و مدافعان حرم تصریح کرد: وقتی مردم می‌بینند که افرادی از زن و بچه خودشان می‌گذرند و در سوریه از ایران اسلامی دفاع می‌کنند، قطعا در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده تا به جامعه اسلامی کمک کنند.

غضنفرآبادی یادآور شد: حضور مردم در انتخابات به حل مشکلات کشور در موضوعات مختلف فرهنگی، امنیتی و اقتصادی کمک می‌کند قطعا با حضور چشم‌گیر مردم در پای صندوق‌های رای مجلس قوی شکل می‌گیرد که نمایندگان آن در قبال آرای مردم پاسخگو خواهند بود.

نظر شما