شناسهٔ خبر: 182646 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

کاظمی: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به سم‌پاشی‌های دشمن می‌دهند

حمیدرضا کاظمی نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پاسخی به تمام سم‌پاشی‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

به گزرش «نماینده»، حمیدرضا کاظمی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه، بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی و همبستگی ملت ایران است. امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را علی‌رغم همه توطئه ها و سم پاشی های غربی ها جشن خواهیم گرفت. در این روز تمام دنیا نظاره خواهند کرد که مردم ایران پشت انقلاب و نظام خود ایستاده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خیلی تاثیرگذار است و هر حاکمیتی سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد، اظهار کرد: ملت ایران در همه صحنه های انقلاب بوده و هستند و از آنجا که این انقلاب متعلق به همه مردم است، یقینا حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه اهمیت ویژه ای دارد و قطعا حضور مردم در این روز پاسخی به تمام سم پاشی ها و یاوه گویی های دشمنان است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم با حضور در صحنه نشان می دهند که بعد از ۴۵ سال همچنان با دلگرمی پشت نظام خود ایستاده اند. از این جهت حضور مردم خیلی مهم است.

کاظمی تاکید کرد: همه باید در صحنه حضور یافته و پاسخ محکمی به سم پاشی ها و فضاسازی های دشمن بدهیم. دنیا باید بداند که مردم با دلگرمی در صحنه انقلاب خود حضور دارند.

نظر شما