شناسهٔ خبر: 182641 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دستاوردها و اقتدار ایران با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست

مجتبی یوسفی عضو هیأت‌‎رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با نگاه به درون و استقلال، به چنان اقتدار و دستاوردهایی رسیده است که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار زیاد است و مصادیق زیادی دارد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، ادبیات سیاسی جدیدی را برای اداره کشور بدون نگاه به شرق و غرب ایجاد کرد و باعث شد که کشور به استقلال و عزت برسد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: دموکراسی و توجه به آرای مردمی، یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ این در حالی است که کشورهایی مانند آمریکا فقط شعار دموکراسی سر می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه روز به روز قدرت جمهوری اسلامی در حال افزایش است و کشورهای جهان هم به آن صحه می‌گذارند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با نگاه به درون و استقلال، به چنان اقتدار و دستاوردهایی رسیده است که قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست. پیش از انقلاب اسلامی، رژیم شاهنشاهی، واداده و وابسته به مستکبران بود و هیچ اراده‌ای نداشت.

یوسفی با تاکید بر لزوم برگزاری پُر شور راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت بزرگ ایران همواره ثابت کرده که اگر از اوضاع اقتصادی گلایه‌مند است، اما باز هم حماسه‌آفرینی می‌کند چراکه باور ملت ایران آن است که هر کشوری، یک‌سری مشکلات داخلی دارد و باید درون حاکمیت و در چارچوب کشور، حل شود.

عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران امسال هم با حضور پُر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر نقشه‌های شوم و فتنه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کنند، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دشمنان این پیام مهم را می‌دهد که ملت ایران پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و بر این اساس، دشمنان دیگر جرأت نمی‌کنند فتنه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده و در ذهن خود خیال‌های باطلی را درباره جمهوری اسلامی ایران بپرورانند.

نظر شما