شناسهٔ خبر: 182633 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

عزیزی: مردم امسال حماسه بزرگی را در ۲۲ بهمن خلق می‌کنند

ابراهیم عزیزی شیراز نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ۲۲ بهمن سرآغاز تحولی بزرگ و بی‌نظیر برای امت اسلامی بود، گفت: مردم برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی امسال حماسه پرشکوهی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق خواهند کرد.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم عزیزی با تاکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه وحدت و بهره‌گیری از منویات امام و ایمان مردم شکل گرفت و منشاء تحول بزرگ در ایران و منطقه و زمینه رشد، بیداری و آگاهی جهان اسلام شد که شاهد برکات آن در دنیای اسلام و حتی تحولات امروز خاورمیانه هستیم.

وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن سرآغاز تحولی بزرگ و بی‌نظیر برای امت اسلامی بود و باید تلاش کنیم همگان از دستاوردهای آن بهره گیرند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم برای پاسداری از انقلاب اسلامی و اسلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشکوهی خواهند داشت و حماسه بزرگ را خلق می‌کنند و حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می‌تواند مشت محکمی بر دهان همه دشمنان مردم ایران بزند.

نظر شما