شناسهٔ خبر: 182435 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

متفکرآزاد: پاسخ به حادثه کرمان باید «فراتر از تصور» دشمنان باشد

متفکر آزاد عضو هیأت‌رییسه مجلس گفت: پاسخ ایران به عاملان و آمران حمله تروریستی کرمان باید فراتر از آن چیزی باشد که دشمنان تصور می‌کنند تا دیگر جرأت تکرار چنین جنایاتی را نداشته باشند.

به گزارش «نماینده»، روح‌الله متفکرآزاد عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان از مکتب شهید سلیمانی واهمه دارند، اظهار کرد: آنان به خیال باطل خود فکر می‌کردند که با اقدامات تروریستی می‌توانند باعث تضعیف مکتب شهید سلیمانی شوند اما باید بدانند که راه و مکتب شهید سلیمانی نه تنها با ترور و جنایات شنیع تضعیف نمی‌شود، بلکه این اقدامات باعث می‌شود که عزم مردم برای ادامه راه ایشان، استوارتر شود.

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که با این اقدامات راه به جایی نمی‌برند چراکه ملت ما همواره پای انقلاب و شهدای خود ایستاده است؛ ترور و اقدامات تروریستی برای ما صحنه جدیدی نیست و تکراری است؛ ایران بارها قربانی تروریسم بوده و ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم اما این کارها هیچ‌گاه بر اراده ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب خدشه‌ای وارد نکرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی را آمریکایی‌ها به شهادت رسیدند و زائران شهید سلیمانی را داعش به شهادت رساند؛ ما از ابتدا می‌دانستیم که آن‌ها با یکدیگر پیوند دارند. داعش را آمریکا بنا کرد و ما فرقی بین داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی قایل نیستیم چراکه اتاق فکر همه آنان، یکی است و از یک‌جا هدایت می‌شوند.

متفکرآزاد ادامه داد: به هم ریختن آرامش و امنیت کشورمان، مطلوب نظر دشمنان جمهوری اسلامی ایران مانند آمریکا و فرزندان نامشروع آن نظیر داعش است. آنان می‌خواهند با این اقدامات تروریستی، ایران را دچار تنش کنند و احساس امنیت را از ما بگیرند.

عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دیگر دشمنان از این اقدام تروریستی در کرمان آن بود که به گمان خودشان، می‌خواستند اراده ملت ایران را در بزرگداشت شهید سلیمانی دچار خدشه کنند چراکه آنان از نام شهید سلیمانی هم می‌ترسند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما زحمات فراوانی می‌کشند و تاکنون عملیات تروریستی زیادی را خنثی کرده و باز هم خنثی خواهند کرد، گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به عاملان و آمران حمله تروریستی کرمان باید فراتر از آن چیزی باشد که دشمنان تصور می‌کنند تا دیگر جرأت تکرار چنین جنایاتی را علیه ایران اسلامی نداشته باشند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور که بارها اقدام به شناسایی و برخورد با گروهک‌های تروریستی کرده‌اند، باید هر چه سریع‌تر عاملان و آمران حادثه تروریستی در کرمان را شناسایی و با آنان کنند. عاملان، آمران و هدایت‌کنندگان چنین عملیات‌هایی باید توسط ملت و دستگاه‌های امنیتی ایران ضربه سختی بخورند. آنان باید بفهمند که این اقدامات کور آنان، نه تنها تأثیری بر اراده مردم ایران ندارد، بلکه اراده آنان را برای مقابله و ایستادگی با دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر می‌کند.

نظر شما