شناسهٔ خبر: 182423 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جلسه‌ای برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی کرمان برگزار شود

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: هر چه سریع‌تر جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور نمایندگان مجلس و وزرای کشور و اطلاعات تشکیل شود تا ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان، مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش «نماینده»، «محمدرضا پورابراهیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاجعه ۱۳ دی‌ماه کرمان در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دل همه مسلمانان و آزادی‌خواهان را به درد آورد اظهار کرد: آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان و شفای عاجل برای همه کسانی دارم که در این حادثه دچار مجروحیت شدند.

وی خطاب به قالیباف، رئیس مجلس گفت: روز گذشته نامه‌ای به شما ارسال و تاکید کردم هر چه سریع‌تر جلسه‌ای ویژه و فوق العاده با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و وزرای کشور و اطلاعات تشکیل شود تا ابعاد مختلف این حادثه دردناک بررسی شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر نیاز است در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای کرمان اقدامی صورت بگیرد، باید برای آن، تصمیم گیری شود و اگر قصور یا کوتاهی صورت گرفته است، باید بررسی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: به فضل الهی، انتقام سختی توسط نیروهای ما انجام خواهد شد و دل مردم شاد خواهد شد.

نظر شما