شناسهٔ خبر: 182404 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

جوکار: حاج‌قاسم در هر عرصه و صحنه کلید حل مشکلات بود

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم هم برای مسلمانان و هم برای غیرمسلمانان نجات بخش بود و نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نیز بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار درباره نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت، بیان کرد: شهید سلیمانی در حقیقت رمزگشای پیروزی های ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در تامین امنیت جنوب شرقی کشور و چه در جنوب لبنان بود و در نهایت امنیت و ثبات را برای جهان اسلام به ارمغان آورد.

وی در ادامه اظهار کرد: شهید سلیمانی در مقابل پدیده شوم تروریستی داعش ایستاد. شهید سلیمانی یاری‌گر مردم در هر شرایطی حتی غیر از جنگ بود. نمونه آن کمک رسانی به مردم در سیل بود. زمانی که دولت خودمختار کردستان عراق از ترک ها، عرب ها، آمریکایی ها و فرانسوی ها درخواست کمک کردند در پاسخ گفتند کاری از دست ما بر نمی آید اما زمانی که از جمهوری اسلامی درخواست کمک کردند، حاج قاسم کمتر از ۴ ساعت به آنها پاسخ داد. حاج قاسم در مسائل مختلف راهگشا بود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حاج قاسم همواره تکیه و توکل برخدا داشت. حاج قاسم هم برای مسلمانان و هم برای غیرمسلمانان نجات بخش بود. نقش حاج قاسم در جبهه مقاومت نیز بر کسی پوشیده نیست. حاج قاسم برای همه راهگشا بود و با ایمان و اخلاص به یاری همه می شتافت. شهادت را خدا برای حاج قاسم انتخاب کرد.

جوکار تاکید کرد: شهادت بزرگ ترین اجری بود که خدا به حاج قاسم داد. شهید سلیمانی در هر عرصه و صحنه که حضور داشت کلید حل مشکلات بود. نقش بی بدیل حاج قاسم در جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست.

نظر شما