شناسهٔ خبر: 182298 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

از ادامه بررسی گزارش نظارتی تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ تا بررسی اساسنامه ۳ سازمان

نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از ادامه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ و همچنین بررسی اساسنامه سه سازمان وابسته به شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری دویست و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ۸:۴۵ الی ۱۲ روز سه‌شنبه بیست و هشتم آذر ماه ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و اظهار داشت: در ابتدای جلسه، نطق پیش از دستور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل را خواهیم داشت.


سخنگوی شورا در ادامه گفت: یک فوریت طرح اصلاح بخشی از ماده هشت ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران و تبصره‌های ذیل آن مبنی بر مجوز به شهرداری جهت جابجایی نیروی انسانی شرکت‌ها برای تأمین کسری نیروی سازمانی با رعایت سایر ضوابط و مقررات ملاک عمل در شهرداری تهران، بررسی و تعیین تکلیف خواهند شد.


وی در خصوص دستور بعدی صحن شورا تصریح کرد: ادامه گزارش عملکرد شش ماهه تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲شهرداری تهران توسط کمیسیون برنامه و بودجه را خواهیم داشت.


سخنگوی شورا در پایان گفت: اساسنامه‌های سازمان مهندسی و ساختمان، اساسنامه سازمان مهندسی و عمران، اساسنامه سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران را بررسی خواهیم کرد.

نظر شما