شناسهٔ خبر: 182262 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دولت ۷ روز برای اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۳ فرصت دارد

قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هفت روز فرصت برای اصلاح بخش اول لایحه بودجه دارد تا بعد از اعمال اصلاحات آن را به مجلس برگرداند.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف بعد از مخالفت مجلس با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳، گفت: دولت هفت روز فرصت دارد تا اصلاحات را در بودجه اعمال کرده و مجدداً بودجه را به مجلس برگرداند.

وی گفت: وقت ما تنگ است. اینکه بعضی از دوستان حرف از بودجه دو دوازدهم می‌زنند، اصلاً به مصلحت نیست. سال ۱۴۰۳ سال اول اجرای برنامه هفتم است و باید بودجه محکم و دقیق بوده و کارها را انجام دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در حال اصلاح ساختار بودجه هستیم و باید گام‌های اساسی برداشته شود. این بودجه ارائه شده کسری قابل توجهی داشت که اولین کسری آن مربوط به حقوق بازنشستگان بود.

وی گفت: اینکه همه چیز را منوط به محل مالیات کنیم اشکالی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد. لذا باید با تعامل مجلس و دولت کمک کنیم که همه چیز به درستی انجام شود.

قالیباف تاکید کرد: در این یک هفته بنده و اعضای تلفیق و همه دوستان در خدمت دولت هستیم تا بودجه‌ای به مجلس ارائه شود که تورم زا نباشد و بتواند در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه پیش رود.

نظر شما