شناسهٔ خبر: 182181 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

زارع: جلسات کمیسیون تلفیق بعد از ارسال رسمی بودجه از سوی دولت تشکیل می شود

زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: دولت از هر زمان که بودجه سالیانه را به صحن مجلس ارائه دهد کمیسیون تلفیق از فردای آن روز جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش «نماینده»، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به زمان تشکیل جلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: تا زمانی که دولت رسما لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را به مجلس ارائه ندهد، امکان برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق وجود ندارد.در صورت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به مجلس، کمیسیون نخستین جلسه خود را با دستور تصویب ائین نامه این کمیسیون آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد:کمیسیون بعد از تصویب آئین نامه نحوه بررسی، وارد کلیات احکام بودجه شده و آن را به تصویب رسانده و به صحن علنی ارسال می کند.در صورت تصویب کلیات احکام بودجه در صحن علنی، کمیسیون تلفیق وارد جزئیات لایحه بودجه شده و پس از تصویب گزارش جزئیات هم در تلفیق و هم در صحن، گزارش به دولت ارسال و بعد از آن دولت جداول بودجه را در قالب مرحله دوم تنظیم و به صحن ارسال می کند که کمیسیون در ادامه نیز وارد رسیدگی به این بخش هم خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: دولت از هر زمان که بودجه سالیانه را به صحن مجلس ارائه دهد کمیسیون تلفیق از فردای آن روز جلسات خود را برگزار خواهد کرد.

نظر شما