شناسهٔ خبر: 182166 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هفته آینده رفع ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی مجمع نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت در مجلس ، گفت: طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسید و در جلسه علنی نیز مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت.

وی افزود: سپس طرح جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد که شورا و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایرادات و ابهاماتی نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت گرفتند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: به دلیل اینکه در 2 ماه گذشته بررسی لایحه برنامه هفتم در دستورکار مجلس قرار داشت و جلسات کمیسیون‌ها برگزار نشد لذا امکان بررسی ایرادات و ابهامات نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی وجود نداشت، اما هفته گذشته جلسه کارگروه تخصصی که در کمسیون اجتماعی به منظور بررسی طرح مذکور تشکیل شده، آمده برای رفع ایرادات و ابهامات تشکیل شد.

گودرزی اضافه کرد: در این جلسه 2 ابهام و ایرادات شکلی شورای نگهبان نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت برطرف شد اما قرار است در جلسه یکشنبه هفته آینده با حضور کارشناسان شورا و هیئت عالی نظارت مجمع، ایرادات و ابهامات شکلی و محتوایی نسبت به این طرح بر طرف شود.

نماینده درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه یکی از ایرادات مطرح شده داشتن بار مالی برای اجرای طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت است، گفت: احتمالا در جلسه هفته آینده دیگر ایرادات و همچنین موضوع داشتن بار مالی برطرف شود و گزارش کمیسیون درباره این طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

نظر شما