شناسهٔ خبر: 182158 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی از مقاومت فلسطین خورد

متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس گفت: دستیابی به توافق آتش بس موقت در نوار غزه نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مقاومت فلسطین است و این رژیم ضربه سنگینی خورد.

به گزارش «نماینده»، روح‌الله متفکرآزاد با اشاره به اینکه دستیابی به توافق آتش بس موقت در نوار غزه نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی مقاومت است، اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی نابودی ملت فلسطین، جنبش حماس و مقاومت را دنبال می‌کرد، اما راه به جایی نبرد.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی از مقاومت و مردم فلسطین خورد. آنان در دوراهی انتخاب آبرو و بقای خود، آبرو رو از دست داده و سعی کردند بقا را انتخاب کنند، اما با مقاومت حماس و ملت غزه، بقا را هم نمی‌توانند انتخاب کنند و نابود خواهند شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دادگاه‌های بین‌المللی باید تشکیل و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهد، تصریح کرد: باید به شدت با این رژیم منحوس و سرکردگان آن برخورد شود. عناصر این رژیم جعلی و موقت باید در محاکم بین‌المللی بابت کشتار بیش از ۱۳ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین تحت تعقیب قرار گیرند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته آمریکا هم در این جنایت نقش داشته و مردم دنیا مطالبه برخورد شدید با این جنایتکاران را دارند. دیگر آبرویی برای آمریکا و اسرائیل در سطح دنیا باقی نمانده است. الان بهترین موقعیت برای اعمال فشار حقوقی و قضائی علیه این رژیم غاصب و همراهانش است.

متفکرآزاد با بیان اینکه مردم آزاده جهان از فجایعی که در فلسطین از سوی صهیونیست‌ها انجام شده بسیار ناراحت هستند، گفت: جای تأسف دارد که بسیاری از کشورهای غربی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم نکرده و با سکوت خود عملاً با اسرائیل همراهی کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما شاهد اعمال استانداردهای دوگانه‌ای از سوی غربی‌ها نسبت به مؤلفه‌های حقوق بشری هستیم و سکوت بین‌المللی در مقابل جنایت‌های این رژیم کودک کش شرم‌آور است.

نظر شما