شناسهٔ خبر: 182136 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

درایت رهبر انقلاب کشور را از گرفتار شدن در تله غرب نجات داد/ پاریس بدنبال تسویه حساب با تهران نباشد

رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حامیان رژیم صهیونیستی مانند فرانسه می خواهند افکار عمومی دنیا را نسبت به موضوع غزه منحرف کنند و مسائل جدید حاشیه ای را رقم بزنند اما با درایت رهبر انقلاب درگیر این دسیسه نشده ایم.

به گزارش «نماینده»، جلیل رحیمی جهان ابادی در رابطه با ادعای هشدار گونه فرانسه به ایران نسبت به تشدید درگیری در غزه، گفت: از ابتدای وقوع طوفان الاقصی، غربی ها راهبرد ضدایرانی در پیش گرفته اند و بر اساس آن می خواهند ایران را در این امر دخیل کنند و تسویه حساب های خود را انجام دهند.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی ها درصدد ایجاد اجماع علیه جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: نباید فراموش کرد آنها در گذشته نیز تلاش های متعددی انجام دادند تا با انجام هجمه های تبلیغاتی، ایران را محور ناامنی های منطقه معرفی کنند.

وی با بیان اینکه اکنون غربی ها اعم از فرانسوی ها هجمه سیاسی و تبلیغاتی علیه ایران اسلامی راه اندازی کرده اند، ادامه داد: این مهم در حالیست که رویکرد و موضع گیری های شفاف مقامات کشورمان موجب شده غربی ها نتوانند به ایران برچسب بزنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این زمینه، افزود: متاسفانه حامیان رژیم صهیونیستی مانند فرانسه می خواهند افکار عمومی دنیا را نسبت به موضوع غزه منحرف کنند و مسائل جدید حاشیه ای را رقم بزنند؛ به عبارتی با درایت رهبر انقلاب درگیر این دسیسه نشده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به سران کشورهای غربی، تصریح کرد: فرانسوی ها و دیگر کشورهای غربی باید بدانند جمهوری اسلامی توان دفاع از خودش را دارد اما آنها نمی توانند ایران را در تله ای که برایش تدارک دیده اند، گرفتار کنند.

نظر شما