شناسهٔ خبر: 182135 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

لایحه بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی تقدیم مجلس می‌شود؟

احمد نادری یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس به بعد از هفته سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه موکول شد.

به گزارش «نماینده»، احمد نادری اظهار کرد: پیش بینی ما در هیات رئیسه این بود که رسیدگی به لایحه برنامه هفتم روز گذشته (۲۹ آبان) به اتمام می رسد که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بررسی لایحه برنامه هفتم تمام نشده، هیات رئیسه مجلس در نامه ای به دولت خواستار شد که تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به بعد از بررسی لایحه برنامه هفتم موکول شود.

نادری بیان کرد: این احتمال وجود دارد که بررسی لایحه برنامه هفتم امروز نیز به پایان نرسیده و مجلس فردا نیز جلسه تشکیل دهد؛ با توجه به اینکه هفته آینده نیز جلسات علنی مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نمی شود لذا عملا تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ به بعد از هفته سرکشی نمایندگان (هفته دوم آذرماه) موکول می شود.

به گزارش ایسنا، امروز صبح علی بهادری جهرمی سخنکوی دولت گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که از سوی دولت نهایی شده و قرار بود امروز با حضور رئیس‌جمهوری تقدیم مجلس شورای اسلامی شود، با درخواست هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی و با توجه به عدم بررسی بخش نهایی برنامه هفتم توسعه، به جلسه بعد از اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی موکول شد.

نظر شما