شناسهٔ خبر: 182038 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عضو هیات رئیسه مجلس: خودروسازان با چراغ سبز شورای رقابت قیمت‌ها را افزایش دادند

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به افزایش قیمت خودرو و اعتراض های مردم به این موضوع گفت: شرکت‌های خودروسازی با چراغ سبز شورای رقابت اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان می‌کنند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو گفت: شرکت‌های خودروسازی با چراغ سبز شورای رقابت اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان می‌کنند.

اعتراض مردم به افزایش قیمت خودرو

بسیاری از مخاطبین خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من خبرگزاری، اعتراض خود را نسبت به افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی به‌ویژه در مورد خودروهای پژو ۲۰۷ و تارا اعلام کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

بیش از 8 خودروی ایرانخودرو جدیدا بین 60 تا بیش از 164 میلیون افزایش قیمت داشته اند. سایپا هم از شورای رقابت مجوز افزایش قیمت را گرفته بود.

اعتراض مردم کاملاً بجا و بحق است

سلیمی افزود: هم تأخیر در انجام تعهدات و تحویل خودروها و هم افزایش قیمت از زمان ثبت نام تا زمان تحویل خودرو توسط خودروسازان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و اعتراض مردم در این باره کاملاً بجا و بحق است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با حقوق کارمندی مبلغی پول را پس انداز کرده‌اند که با آن خودرو بخرند و یا حتی در مواردی طلای همسران خود را فروخته‌اند تا بتوانند هزینه خرید خودرو را بپردازند، نباید با مردم که با این سختی پول خودروهایشان را تامین می‌کنند، چنین رفتارهایی شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: وزیر صمت باید به طور جد به موضوع افزایش قیمت خودروها ورود پیدا کند و نسبت به این مسئله پاسخگو باشد.

نظر شما