شناسهٔ خبر: 182002 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گلایه عضو شورای شهر تهران به تردد خودروها با پلاک شهرستان در پایتخت

سروری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ورود خودروهایی با شماره پلاک شهرستان که در شهرستان‌های خود ثبت نشده‌اند، از دلایل ترافیک تهران هستند و عوارض طرح ترافیک نیز برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

به گزارش «نماینده»، پرویز سروری صبح امروز در یکصدوهشتادونهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت روز 13 آبان اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی و اقدامات پس از آن باعث شد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک دوره‌ای شود؛ مردم ما روز گذشته در کل کشور برای قدردانی از کسانی که 13 آبان را رقم زدند، حضور پیدا کردند.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اشتباه بزرگی انجام می‌دهند، تصریح کرد: فرسایشی شدن جنگ در غزه به ضرر اسرائیل خواهد بود؛ غزه خالی از شهروندان شده و شاهد مهاجرت معکوس در این شهر هستیم و اسرائیل دیگر کشور امنی برای مهاجرین نیست. فرسایشی شدن جنگ نتیجه‌ای جز فروپاشی ارتش ناز پرورده اسرائیل نخواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از از خدمات رضا صیادی؛ رئیس سابق سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: آثار فعالیت‌های مدیرعامل سابق این سازمان باقی خواهد ماند و از شهردار تهران درخواست می‌کنیم که از خدمات این جوان خلاق و نوآور در مسئولیت‌های بزرگ‌تر استفاده کند.

نظر شما