شناسهٔ خبر: 181991 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

یوسفی: بی‌آبرویی سازمان‌های حقوق بشری در تاریخ ماندگار شد

مجتبی یوسفی یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد:این بی آبرویی برای آنان در تاریخ ماند که دیدند جلوی چشم همه زنان و کودکان را می کشند و آنها سکوت کردند.

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: ظلم آمریکا و انگلیس خبیث و رژیم صهیونیستی صرفا به امروز باز نمی گردد. اما چون امروز رسانه وجود دارد ما به عینه این ها را می بینیم. این کشورها سال ها استعمار و استکبار انجام داده اند. منابع و ذخایر کشورهای آسیایی و آفریقایی و حتی بومی های اصیل آمریکا را به تاراج بردند و این مدعیان حقوق بشر آنها را سلاخی کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز با آن دستکش مخملی و کت و شلوار شیک و ادکلن نیز همان جنایت هایی را انجام می دهند که عقبه آنان انجام داده است. امروز یک بیداری جهانی اتفاق افتاده است. قطعا وظیفه دولتمردان کشورهای مسلمان بیشتر است. واقعا نوع عملکرد دولتمردان مسلمان که همسایه مردم فزه هستند قابل قبول نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تاکنون بیش از 8 هزار نفر به شهادت رسیدند که نیمی از آنان زنان و کودکان بوده اند. مدعیان حقوق بشر وسازمان های بین المللی کجا هستند؟ این بی آبرویی برای آنان در تاریخ ماند که دیدند جلوی چشم همه زنان و کودکان را می کشند و آنها سکوت کردند. امروز حتی مردم آمریکا و انگلیس علیه این جنایت به صحنه آمدند.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز ملت های جهان و ملت های مسلمان وارد صحنه شدند. این دولتمردان هستند که باید به خودشان بیایند. گذرگاه رفع باید باز شود. دل آزادگان جهان از این جنایت ها به درد آمده است. ان شاالله این جنایات باعث سقوط سریع تر این رژیم خواهد شد. هر چقدر هم جنایت کند،نمی تواند آثار عملیات طوفان الاقصی را بپوشانند.

نظر شما