شناسهٔ خبر: 181856 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هیچ منطقی توجیه‌کننده حمله به بیمارستان و قتل عام مردم نیست

پیرهادی عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به فاجعه تلخ و هولناک بمباران بیمارستان معمدانی، گفت: هیچ منطق و وجدانی توجیه کننده حمله به یک بیمارستان و قتل عام مردم بی پناه و غیرنظامیان نیست.

به گزارش «نمایند»، محسن پیرهادی، عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه تلاش برای کوچاندن مردم غزه طرح جدید اسراییل و آمریکا برای خاورمیانه است، گفت: آنها رویای پاک کردن غزه از نقشه فلسطین را در سر دارند، اما جریان مقاومت همچون گذشته مانع از تعبیر خواب شومشان خواهد شد.

پیرهادی با تاکید بر اینکه آمریکا در جنایات جنگی نوار غزه با ارتش اسراییل همدست است، افزود: حضور دو ناو جنگی آمریکایی در شرق مدیترانه، همراهی ۲ هزار سرباز آمریکایی با ارتش صهیونیستی و برنامه سفر رییس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی موید این است که آمریکا عملاً و در بالاترین سطح از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه حمایت کرده و می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به فاجعه تلخ و هولناک بمباران بیمارستان معمدانی که منجر به شهادت صدها تن از غیر نظامیان در نوار غزه شد، گفت: هیچ منطق و وجدانی توجیه کننده حمله به یک بیمارستان و قتل عام مردم بی پناه و غیرنظامیان نیست، انفعال جامعه جهانی به ویژه مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت جنگی، تأسف آور است.

پیرهادی گفت: رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات وحشیانه علیه غیر نظامیان بی پناه، خط قرمزی را ندارد و مدعیان دروغین حقوق بشر باید بدانند در وقوع این فجایع با اسراییلی‌ها سهیم و شریک هستند.

این عضو هیأت رییسه مجلس تاکید کرد: حملات اخیر رژیم صهیونیستی و بیانیه‌های پوشالی حامیانش ساعاتی پس از جنایت بیمارستان المعمدانی نشان داد متأسفانه اغلب کشورهای غربی در اعمال قوانین بشردوستانه بین‌المللی علیه رژیم اشغالگر فلسطین استانداردی دوگانه دارند.

نظر شما