شناسهٔ خبر: 181785 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

رضایی: صهیونیست‌ها و برخی دولت‌های منطقه باختند

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه آزادی فلسطین در برابر صهیونیست‌ها مقاومت است البته تاکنون بخشی از توان مقاومت به نمایش گذاشته شده و حتما در آینده بیش از این نشان داده خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، ابراهیم رضایی با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی گفت: این مصداق و تحقق بیانات رهبری است که آنها روی اسب بازنده شرط بندی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها شاهد غافلگیری بودند که این فقط شامل آنها نمی‌شود بلکه برخی دولت‌های مرتجع و وابسته در منطقه که طی ماه‌ها و سال‌ها دنبال برقراری روابط با صهیونیست‌ها هم بودند غافلگیر شده و در این بازی باختند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما معتقد هستیم راه‌حلی جز سرب داغ برای مساله فلسطین و آزادی فلسطین وجود ندارد این هم به خاطر شرارت‌ها، آدم‌کشی‌ها و کودک‌کشی صهیونیست‌ها است. تنها راه آزادی فلسطین مقاومت در برابر صهیونیست‌ها به عنوان وحشی‌ترین قوم بشریت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اقدامات انجام شده بخشی از توان مقاومت بود که از دو شب گذشته تاکنون شاهد بودیم و حتما در آینده توان مقاومت بیش از این نمایش داده خواهد شد.

نظر شما