شناسهٔ خبر: 181763 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تبادل نظر در حوزه اقتصاد و بودجه از اهداف سفر به مسکو است

حاجی بابایی رئیس و برخی اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با هدف دیدار با مسئولان دومای دولتی و شورای فدراسیون روسیه و تبادل نظر در حوزه اقتصاد و بودجه به روسیه سفر کردند.

به گزارش«نماینده»، رئیس و برخی اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته جاری با هدف دیدار با مسئولان دومای دولتی و شورای فدراسیون روسیه و تبادل نظر در حوزه اقتصاد و بودجه به روسیه سفر کردند.

حمسدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به مسکو اعلام کرد که این سفر به دعوت رسمی رئیس کمیسیون مجلس دومای روسیه انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: روابط و مناسبات راهبردی ایران و روسیه موجب شده هیات‌های دو کشور در سطوح مختلف، از جمله در سطح پارلمانی مذاکرات و رایزنی‌های منظمی داشته باشند.

حاجی بابایی، انجام فرایندهای کارشناسی در حوزه بودجه و محاسبات را از اهداف مهم این سفر عنوان کرد و گفت: در این سفر با روسای کمیسیون‌های بودجه مجلس دوما، شورای فدراسیون روسیه و نیز مقامات اقتصادی روسیه دیدار و رایزنی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، محمدمهدی مفتح، مهرداد گودرزوند چگینی، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی، غلامحسین رضوانی و غلامحسین کرمی از اعضای برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، حاجی بابایی را در این سفر همراهی می‌کنند.

نظر شما