شناسهٔ خبر: 181754 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

برملا شدن ماهیت ضدانقلاب برای مردم/ وحدت باعث شکست دشمن شده است

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: حقایقی برای مردم درباره ماهیت خبیث ضدانقلاب و معاندان نظام برملا شده است و همه می‌دانند که آنان به دنبال ناامن کردن کشورمان هستند.

به گزارش «نماینده» هادی بیگی‌نژاد ، با بیان اینکه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما طی ماه‌های اخیر با اشراف و آگاهی از برنامه دشمنان آن‌ها را در رسیدن به اهدافشان ناکام کردند، گفت: مجموعه نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در کشورمان کاملاً هوشیار هستند و به ویژه در ماه‌های اخیر توانستند بسیاری از تحرکات ضدامنیتی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را به موقع شناسایی و خنثی کنند.

دشمنان و ضدانقلاب به دنبال ناامن سازی ایران هستند

وی با اشاره به اینکه نکته بعدی روشن سازی و شفاف سازی خوبی بود که در جامعه اتفاق افتاد و حقایقی برای مردم درباره ماهیت خبیث ضدانقلاب و معاندان نظام برملا شد، ادامه داد: همچنین دشمنی برخی از کشورهای خارجی با جمهوری اسلامی ایران برای همه آشکار شد و مردم به خوبی دیدند که دشمنان، منافقین و ضدانقلاب پشت قضیه اغتشاشات و به دنبال ناامن سازی کشورمان هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به خوبی متوجه شدند که دشمن به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشورمان است، تصریح کرد: آگاهی و هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و خنثی کردن تحرکات ضد امنیتی دشمن و تبیین خوبی که در جامعه درباره نقش دشمنان و ضد انقلاب در اغتشاشات کشور انجام گرفت، باعث شد کشور الان به همدلی و وحدتی در سطح عالی برسد و دیگر کسی با فراخوان‌ها و دعوت دشمن به ایجاد آشوب در کشور همراهی نکند.

مردم خواهان آرامش و امنیت کشور هستند

بیگی‌نژاد متذکر شد: همه شاهد بودیم دشمنان جمهوری اسلامی ایران از چندین ماه قبل از سالگرد اغتشاشات همه ابزارهای رسانه‌ای خود را به کار گفتند تا مردم را دعوت به حضور در خیابان، ایجاد آشوب و رویارویی با نظام کنند، اما هر بار شکست خوردند و مردم با بصیرت ایران اسلامی نقشه آنان را نقش بر آب کردند. مردم ما خواهان آرامش و امنیت کشور هستند و به خوبی بر این مسئله واقفند که نتیجه اغتشاشات خیابانی و اقدامات ساختارشکنانه ایجاد ناامنی برای کشور و سو استفاده دشمنان جمهوری اسلامی ایران و معاندان نظام است.

وی تاکید کرد: ما این روزها شاهد وحدت و همدلی بسیار خوبی در کشور هستیم، البته وحدت به این معنا نیست که افراد جامعه یکدیگر را به اعتقاد خود در بیاورند و آنان را ملزم به پیروی از اعتقادات خود کنند. در واقع، ما شاهد وحدتی عملی حول منافع ملی و امنیت کشور هستیم و همین مسئله منجر به شکست پیاپی نقش‌های دشمن شده است.

نظر شما